lördag 19 december 2015

Prinskorv till Jul - Test del 2



Scans prinskorv kommer inte att testas,
den tycker jag är trist och menlös

Dags för del 2 i min helt personliga test 
av prinskorv så här inför jul

test del 1 --->>> HÄR

Jag har en vinnare
Men
Detta är bara mina personliga åsikter

Även idag dag har jag provat 2 olika prinskorvar
Nyléns Hugosson har 57% gris och nötkött

Pettersons har 60% gris och nötkött

Dagens test
 Var dessa 2 fabrikat



Nåja - nu ska jag poängsätta

Petterssons tycker jag var bäst av dom 4
Enebacken på andra plats - på håret
Garant tredje plats - men margineltt mot Enebacken
Nyléns fjärde plats - men det finns mycket sämre

Alla 4 som jag provat behöver ni inte skämmas för att servera på julbordet - det är ju trots allt en smaksak


Tyvärr så hittade jag inte fjolårets favorit
Men å andra sidan inte den som smakade urk heller