onsdag 16 november 2016

Långtest - Stekpannan Trovärdig från IKEA


Den 12 aug 2016 köpte jag min första
Trovärdig stekpanna en 20 cm.
För jag var inte nöjd med mina Cerafitpannor


28 aug hade jag stoppat undan Cerafitpannorna
Och köpt en 24 cm + en 28 cm Trovärdig stekpanna


Jag har använt dom i ca 3 månader
Jag är nästan lyrisk

------------------------

Så här står det på IKEAs hemsida

TROVÄRDIG Stekpanna,
10 års garanti. Läs om villkoren i garantibroschyren. Gjord av extra kraftigt aluminium som sprider värme mycket jämt och energieffektivt, vilket gör det enklare att reglera värmen så att maten inte bränner vid.

Skötselråd:
Handdiskas.
Lämplig för gashäll.
Lämplig för induktionshäll.
Lämplig för glaskeramikhäll.
Lämplig för gjutjärnshäll.
Tål ugn.

Produktbeskrivning
Stomme: Aluminium, Rostfritt stål, Belagd med Teflon(R) Professional, Non-stickbeläggning

Handtag: Rostfritt stål